تولید برج خنک کننده صنعتیکولینگ تاور مکعبی،پکینگ اسپلش و فن فایبرگلاس(09124780268)
تولید برج خنک کننده صنعتی
کولینگ تاور مکعبی،پکینگ اسپلش و فن فایبرگلاس(09124780268)
سلام خوش آمدید

افزایش مصرف برق در تابستان بدلیل گرم شدن هوا و کم بودن ظرفیت تولید نیروگاه های کشور، در چند سال اخیر به مشکلی بزرگ برای کارخانجات و شرکتهای تولیدی تبدیل شده است. اکنون مدتی است که با آغاز فصل گرما و برای جلوگیری از قطع برق شهرها، کارخانه ها، کارگاهها و مجتمع های تولیدی با قطعی مکرر برق مواجه شده اند و این مساله صدمات شدیدی به اقتصاد وارد کرده است.

ژنراتور تولید برق صنعتی

در این میان بسیاری از کارخانه ها، برای جلوگیری از این تعطیلی های ناخواسته، اقدام به خرید دیزل ژنراتور بمنظور تولید برق کرده اند تا در تابستان به مشکل برخورد نکنند. 

دیزل ژنراتور

البته جدا از مساله قطعی برق در تابستان، برخی از صنایع و ساختمانها هستند که بخاطر حساسیت فراوان، همیشه دستگاه ژنراتور برق را بصورت آماده بکار نگه میدارند.

خنک کاری دیزل ژنراتور

در پکیج موتور ژنراتور برق، سوخت توسط موتور احتراق داخلی به توان مکانیکی تبدیل شده و سپس در قسمت ژنراتور به برق تبدیل می گردد. موتور احتراق داخلی معمولا به دیزل معروف است هرچند که بعضی از مدلهای آن از گاز یا بنزین استفاده می کنند. 

مجموعه دیزل ژنراتور بخشی از انرژی سوخت را به انرژی مکانیکی برای چرخش ژنراتور و بخش دیگر را به گرما تبدیل می کند. گرمای حاصل از احتراق سوخت باید از سیستم دفع شود وگرنه دما بشدت بالا می رود.

بصورت معمول دیزل ژنراتور برق، دارای رادیاتور یا ایر کولر هستند تا بتوانند انرژی حرارتی را از موتور به محیط انتقال دهند.

یکی از مشکلات موتور-ژنراتور در ایران این است که بخاطر بالا بودن دمای هوای متوسط، حرارت بخوبی از سیستم دفع نمی شود و در نتیجه ژنراتور از کار می افتد. برای رفع مشکل حرارت بالا دیزل ژنراتور های صنعتی می توانیم از برج خنک کننده مدار بسته صنعتی نیز استفاده کنیم. 

کولینگ تاور دیزل ژنراتور

مزیت برج خنک کن صنعتی این است که درجه حرارت آب را می توان تا حدود 30 درجه سانتیگراد نیز رساند. البته پایین آوردن بیش از حد دمای آب موتور، می تواند منجر به آسیب پوسته موتور شود.

محاسبه ظرفیت مورد نیاز کولینگ دیزل ژنراتور و جایگزینی رادیاتور و کولر هوا خنک، نیاز به تخصص و تجریه در بخش برج خنک کن صنعتی و موتورهای احتراق داخلی دارد. 

اگر شما هم بدلیل بالا رفتن بیش از حد دمای موتور و خاموش شدن Gen-Set، تمایل به جایگزینی رادیاتور یا ایرکولر دیزل ژنراتور با برج خنک کن دارید، برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

09124780268

02166129745

02166561974

مقاله های مرتبط

کولینگ تاور سیکل بسته

مقایسه ایرکولر و برج خنک کن هیبرید

نظرات (۱)

پیشنهاد شما برای دیزل ژنراتور man چی هست؟

برای اینکه عمر ژنراتور زیاد بشه بنظرتون برج خنک کن مدار بسته بهتر هست یا مدار باز؟

پاسخ:
سلام و عرض ادب
اگر شما دیزل ژنراتورهای گران قیمتی دارید معمولا کولینگ تاور کویل دار سیکل بسته، گزینه بهتری هست.
البته برج خنک کن مدار بسته قیمت بیشتری از مدار باز دارد. ولی با توجه به کیفیت بالا و جلوگیری از رسوب داخل موتور، در بلند موتور هزینه های تعمیرات و نگهداری شما را کم می کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تولید برج خنک کننده صنعتی
فروش و استعلام قیمت برج خنک کننده
پکینگ نت اسپلش NC 20 آلمانی
طراحی برج خنک کن فایبرگلاس کانتر فلو
پروانه و فن کولینگ تاور
فن و پره کامپوزیت ایرکولر
دانلود کتاب و استاندارد برج خنک کننده
فروش پکینگ فیلم PVC و PP
کاهش مصرف آب برج خنک کن
ساخت و قیمت کولینگ تاور هیبرید
برج خنک کن مدار بسته و کویل گالوانیزه
مشاوره انتخاب برج خنک کننده صنعتی
شماره تماس(قربانعلی بیک) : 09124780268
شماره تماس شرکت : 02166129745
آخرین نظرات