طراحی و تولید برج خنک کننده صنعتی

فروش کولینگ تاور،پکینگ اسپلش و فن فایبرگلاس(09124780268)

طراحی و تولید برج خنک کننده صنعتی

فروش کولینگ تاور،پکینگ اسپلش و فن فایبرگلاس(09124780268)

سلام خوش آمدید

درباره ما

کولینگ تاور معمولا به عنوان قلب سیستم خنک کاری خط تولید و دستگاه های صنعتی شناخته می شود. ما در این سایت سعی کرده ایم مطالب علمی و فنی را برای انتخاب، خرید، نگهداری و تعمیرات برج خنک کننده در اختیار صنعتگران و کارخانه داران قرار بدهیم. اما در ابتدای توضیحاتمان، می خواهیم یک مساله بسیار مهم را شرح بدهیم. بسیاری از صاحبان کارخانه ها و کارگاه ها و مدیران شرکتهای تولیدی، برای اینکه در هزینه ها صرفه جویی کنند، از برج های خنک کن ارزان قیمت و بی کیفیت گرد یا کولینگ تاور های طراحی شده برای تهویه مطبوع و چیلر استفاده می کنند( مانند برج خنک کن هایی که بر اساس تن تبرید طبقه بندی و قیمت گذاری می شوند).

خریدن یک تجهیز صرفا ارزان(بخصوص برج خنک کننده) که خرابی های زیادی دارد، یک اشتباه استراتژیک است که باعث می شود خط تولید شما با مشکلات زیادی روبرو شود و زمان آماده بکاری آن، به خاطر خرابی زیاد کولینگ تاور غیر استاندارد، کاهش پیدا کند.

این سایت به چه موضوعاتی می پردازد؟

هدف اصلی ما در این سایت، ارائه اطلاعات رایگان در مورد انتخاب، بهینه سازی و تعمیرات و نگهداری برج خنک کننده و در عین حال معرفی توامندی های و خدماتمان است. مقاله ها و مراجعی که در صفحات ما وجود دارد بیشتر با هدف پاسخ به سوالات شما عزیزان و کمک به فرآیند انتخاب و خرید سیستم کولینگ تاور، جمع آوری شده و به صورت رایگان خدمت شما عزیزان عرضه شده است.

البته ما این امکان را داریم که در صورت نیاز خدمات مشاوره در زمینه انتخابب، خرید و تعمیرات برج خنک کننده هم ارائه دهیم که البته این خدمات شامل هزینه می شوند.

در این سایت می توانید از مقاله ها، کتاب ها و جزوه های آموزشی کولینگ تاور هم استفاده کنید. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا این توضیحات و اطلاعات فنی به گونه ای باشد که شما سروران در مراحل خرید، استعلام قیمت و انتخاب برج خنک کن، به خاطر محاسبات اشتباه و یا بی اطلاعی بعضی از تولیدکنندگان سنتی کوبینگ تاور، متضرر نشوید.

امید است که این توضیحات و اطلاعات بتواند کمکی هر چند کوچک برای شما صنعتگران و تولید کنندگان عزیز کشور باشد.

تاثیر کیفیت بر قیمت واقعی کولینگ تاور

اگر بخواهیم بیشتر در این مورد توضیح دهیم، باید گفت که قیمت یک محصول یا هزینه اولیه ای که برای خرید آن می پردازید، تنها بخش کوچکی از قیمت واقعی آن است. برای مثال اگر شما در پروژه صنعتی خود از کولینگ تاور خمره ای یا بطری شکل(گرد) استفاده کنید، بعد از مدتی هزینه های بسیار زیادی برای تعمیرات و نگهداری باید بپردازید و به مرور زمان راندمان خنک کاری هم پایین می آید. یعنی مبلغی که شما برای خرید + تعمیرات و نگهداری یک کولینگ تاور ارزان قیمت یا دست ساز پرداخته اید، عملا از قیمت یک برج خنک کن استاندارد و با کیفیت بسیار بیشتر می شود و در عین حال خط تولید شما، زمان قابل توجهی را برای تعمیرات Cooling tower ارزان و بی کیفیت، از دست میدهد. به همین علت است که اگر شما در خرید یا استعلام برج خنک کننده فقط قیمت را در نظر بگیرید، و یا مناقصه برگزار کنید، ممکن است در ابتدا به نظر بیاید در هزینه ها صرفه جویی می کنید، اما در واقعیت، هزینه و ضرر جبران ناپذیری را به سیستم وارد خواهید کرد و شکایت های فراوانی بابت خرابی های مکرر و توقف خط تولید و یا حتی آسیب به دستگاه هایی مانند کوره القایی، کمپرسور، دستگاه تزریق و غیره دریافت می کنیددر مدیریت شرکت های پیشرو که تمام هزینه های یک انتخاب را بررسی می کنند، قیمت اولیه با نام کپکس(Capex - Capital Expense)  و هزینه های تعمیرات و نگهداری و مصرف انرژی به عنوان اپکس (Opex- Operating Expense) معرفی می شوند. در حقیقت قیمت یک محصول یا دستگاه، تنها نوک یک کوه یخ است که قابل دیدن است و بخش زیادی از هزینه ها، هزینه های مصرف آب و برق و تعمیرات و نگهداری است. این مطلب در مورد برج خنک کننده به شدت صدق می کند و هزینه مصرف برق و تعمیرات و نگهداری یک کولینگ تاور ارزان و بی کیفیت بسیار زیادتر از اضافه مبلغی است که باید برای خرید برج خنک کننده استاندارد بپردازید.

هزینه واقعی یک برج خنک کن ارزان، بسیار بیشتر از قیمت تمام شده کولینگ تاور با کیفیت است

مقایسه قیمت برج خنک کننده با هزینه های غیر قابل رویت یک کولینگ تاور در زمان خرید

یک ضرب المثل انگلیسی می گوید : "من آنقدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم" . البته باید توجه کرد که هر جنس گران قیمتی لزوما با کیفیت نیست اما در اکثر موارد خرید دستگاهی که بیش از حد ارزان است، باعث ایجاد خسارت زیادی به یک شرکت یا مجموعه می شود

این مفهوم در مورد برج خنک کننده کاملا صادق است. تعداد زیادی از کارخانه ها و شرکت های تولیدی برای خنک کردن خط تولید یا دستگاه هایی مانند کوره القایی، دستگاه تزریق پلاستیک، خط تولید رب گوجه، و موارد مشابه دیگری، از کولینگ تاور استفاده می کنند. مشکل از اینجا شروع می شود که بعضی از مدیران فقط به خاطر اینکه می خواهند هزینه به ظاهر کمتری کنند، درخواست خرید کولینگ تاور ارزان دارند. ما معمولا با عبارت هایی مانند "قیمت برج خنک کننده 100 تن چقدر است؟" یا "ارزان ترین کولینگ تاور که 500 تن تبرید ظرفیت داشته باشد چند است؟"

در این موارد ما به کارفرمای محترم توضیح می دهیم که اولا ظرفیت برج خنک کن بر حسب تن تبرید، ربطی به ابعاد و اندازه و مدل آن ندارد . ثانیا اینکه خرید Cooling tower ارزان قیمت یا گرد و بطری شکل بر خلاف تصور باعث صرفه جویی در هزینه ها نمی شود. بلکه به مرور زمان به خاطر هزینه و زمان زیاد تعمیرات و نگهداری و خرابی های زیاد، کارخانه متحمل هزینه های زیادی می شود. ما در این سایت قصد داریم خطرات و تهدید های خرید برج خنک کننده و تجهیزات خنک کاری ارزان را به صاحبان صنایع و مدیران و پرسنل فنی صنایع توضیح دهیم. 

به عبارت دیگر این سایت برای معرفی خدمات و توانمندی های شرکت آراکو در بخش برج خنک کننده(کولینگ تاور) صنعتی و تجاری راه اندازی شده است. ویژگی منحصر به فرد شرکت ما ارائه خدمات مشاوره برج خنک کن به صورت حرفه ای و به منظور خرید تجهیزات مناسب است. بسیاری از شرکت هایی که قصد خرید قطعات برج خنک کننده مثل پکینگ(fills)، قطره گیر، نازل و فن فایبرگلاس را دارند، به دلیل عدم وجود یک مرجع مناسب، در موارد زیادی دچار مشکل می شوند. ما سعی می کنیم با ارائه اطلاعات فنی حرفه ای در زمینه برج خنک کن و تجهیزات مورد نیاز، به مشتریان در انجام خرید مناسب کمک کنیم.

خدمات مشاوره در زمینه خرید و تعمیر برج خنک کننده

در واقع بر خلاف بسیاری از شرکت های دیگر که فقط به فروش محصول خود می اندیشند، برای ما رضایت مشتری و عملکرد صحیح سیستم خنک کاری اولویت اول است. برای برآورده شدن این منظور علاوه بر امکان فروش کولینگ تاور صنعتی و انواع پکینگ و فن، کارشناسان ما در نقش یک مشاور به همکاری با شرکت ها می پردازند تا مراحل استعلام قیمت و ارزیابی نمره فنی سایر سازندگان برج خنک کن به خوبی انجام شود.

یکی از مشکلات دیگر کارخانه ها و تولیدی ها در زمان استعلام قیمت و خرید کولینگ تاور، نداشتن اطلاعات لازم برای انتخاب برج خنک کننده توسط فروشنده است. علت این مساله به یک مشکل قدیمی و ریشه دار در صنعت برج خنک کننده ایران بر می گردد که برای تعیین مشخصات Cooling tower از واژه تن تبرید استفاده می شود. این در حالی است که اندازه دقیق کولینگ صنعتی را با واحد تن تبرید نمی شود بدست آورد. مثلا هنگامی که مشتری برای دستگاه تزریق پلاستیک یا کوره القایی خود بدنبال برج خنک کننده به اصطلاح 150 تن یا 500 تن است، اطلاعی ندارد که بعضی از سازنده ها با سوء استفاده از این مساله، برج خنک کننده کوچک تر از اندازه مورد نیاز و در نتیجه قیمت کمتر را به مشتری می فروشند. استفاده از تن تبرید تنها برای کولینگ تاور های مورد استفاده در چیلر و تهویه مطبوع کاربرد دارد که البته آنهم در شهرهای مختلف متفاوت است. به عنوان مثال برج خنک کننده با ظرفیت 200 تن و برای استفاده چیلر جذبی، در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، مشهد، رشت، تبریز، قزوین، شیراز، کرمان، یزد، اهواز، آبادان، بندر عباس، کاشان و غیره، دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی است و یک با تن تبرید نمی توان اندازه و مدل برج را مشخص کرد. به عبارت دیگر اگرچه تن تبرید یکی از ویژگی های کولینگ تاور است اما برای انتخاب و استعلام قیمت کافی نیست.

ویژگی های اصلی برای انتخاب برج خنک کننده صنعتی و استعلام قیمت عبارت اند از :
- وت بالب(wet bulb) و مشخصات منطقه جغرافیایی که طراحان این اطلاعات را دارند

- دمای آب گرم ورودی به کولینگ تاور

- دمای آب سرد و خنک شده خروجی از برج خنک کن

- دبی و مقدار آب در گردش

برای خرید برج خنک کن چه اطلاعاتی نیاز است؟

اطلاعات مورد نیاز برای طراحی یا انتخاب برج خنک کننده

رویکرد ما در ارائه پیشنهاد، در نظر گرفتن تمام جوانب از جمله، عمر بالای محصول، نیاز اندک به تعمیرات و نگهداری، کیفیت عالی و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی است. با توجه به این توضیحات و سابقه فعالیت ما در پروژه های صنعتی برج خنک کننده، با اطمینان می گوییم که در حال حاضر یکی از توانمندترین مجموعه های دانش محور در بخش طراحی، تولید و فروش برج خنک کننده(کولینگ تاور) در ایران هستیم.

مشاوره کاهش مصرف آب و برج خنک کننده هیبریدی

بحران خشکسالی و کم شدن منابع آب زیر زمینی باعث شده در کارخانجات زیادی، تامین آب میکاپ کولینگ تاور، سخت تر از گذشته باشد. به همین دلیل بسیاری از مدیران و صاحبان خطوط تولید، به دنبال روش هایی هستند که مصرف آب را در برج خنک کن کم کنند. برای صرفه جویی در آب مورد نیاز سیستم کولینگ، باید مطالعات دقیقی انجام بدهید. البته یک راهکار مناسب دیگر، استفاده از برج خنک کننده هیبرید(Hybrid cooling tower) است. با استفاده از کولینگ هیبریدی می توانیم آب مورد نیاز برج خنک کننده را به مقدار 50 تا 80 درصد مقدار متوسط سالیانه کم کنیم. اگر می خواهید مقدار آب لازم برای سیستم Cooling tower شرکت خود را کم کنید یا برای خریدن یک پکیج هیبریدی نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید.

ساخت قطعه و قالب کامپوزیت و فایبرگلاس

یکی دیگر از خدماتی که ما به مشتریان ارائه می کنیم، ساخت قالب و تولید قطعه فایبر است. برای تولید قالب فایبرگلاس، اگر نمونه ای از محصول وجود داشته باشد از آن استفاده می کنیم، در غیر این صورت با استفاده از تکنیک های مدلسازی، نمونه اولیه را آماده خواهیم کرد و قالب به صورت یک تکه، دو تکه و سه تکه، از روی آن تولید می شود. در انتها با توجه به نوع کاربرد قطعه و مقدار مقاومت مورد نیاز قطعه فایبرگلاس در مقابل، آتش، اسید، قلیا، نور خورشید و آب رزین مناسب برای قطعه بکاار گرفته می شود و با کمک الیاف سوزنی یا حصیری، قطعات تولید خواهد شد. 

خدمات ما در صنعت برج خنک کن 

مشاوره و دانلود استاندارد و اطلاعات فنی برج خنک کن

فروش برج خنک کننده صنعتی و تجاری

مشاوره در انتخاب و خرید کولینگ تاور

انتخاب و تامین قطعات یدکی برج خنک کن

تعمیرات Cooling tower

فروش پکینگ فیلم و ضد رسوب کولینگ تاور

فروش لوور و قطره گیر برج خنک کننده

طراحی و شبیه سازی کولینگ تاور(برج خنک کن) مدار بسته و هیبرید

مطالعات کاهش مصرف آب در برج خنک کننده صنعتی

ساخت قالب کامپوزیت فن و بلید و قطعات فایبرگلاس 

 

شماره تماس مستقیم محمد قربانعلی بیک: 09124780268 

شماره تماس شرکت آراکو :  02166561974 - 02166129745

آدرس سایت آراکو

کانال آپارات ویدئو و فیلم آموزشی کولینگ تاور

کولینگ تاور استاندارد فایبرگلاس بهترین انتخاب برای کارخانه ها و کارگاه ها است

 برج خنک کننده صنعتی فایبرگلاس مکعب شکل دارای استاندارد CE اروپا

Cooling tower design, production and services in middle east

We are ready to provide the best fiberglass cooling tower made in Iran with German parts. Our cooling towers are using widely in different applications such as Steel, Zinc, Diary, Paper, Chemical, Petrochemical, Power plants and ... Industries.

We also manufacture package type cooling towers for HVAC uses.

Our Fiberglass counter flow Cooling towers made from the best quality materials and we could guaranty the performance for Industrial uses.

The following link is a great reference for download cooling tower documents, standards, and books

Cooling tower CTI standard article book free download


Fiberglass and industrial cooling tower 

Cooling tower PVC filling

Cooling tower PP packing

Cooling tower net splash packing

Cooling tower spare parts

Cooling tower design and simulation

Cell phone: +989124780268 (IMO, Telegram, Whats app)

Office : +982166561974  & +982166129745

Website : www.araco.ir

 

الخدمات تصمیم واستشارات وبیع وتورید قطع غیار برج التبرید

نحن مستعدون لتوفیر أفضل برج تبرید من الألیاف الزجاجیة الذی صنع فی إیران بأجزاء من ألمانیا. تستخدم أبراج التبرید لدینا على نطاق واسع فی تطبیقات مختلفة مثل: الصلب ، الزنک ، الیومیات ، الورق ، الکیماویات ، البتروکیماویات ، محطات تولید الطاقة و ... الصناعات.

ونحن أیضا تصنیع برج التبرید الحزمة لاستخدامات HVAC.

التدفق العکسی للالیاف الزجاجیة أبراج التبرید مصنوعة من مواد ذات جودة عالیة ویمکننا ضمان أداء الاستخدامات الصناعیة

یُعد الرابط التالی مرجعًا رائعًا لتنزیل مستندات ومعاییر وکتب برج التبرید

برج التبرید CTI کتاب المادة القیاسیة تحمیل مجانی

الألیاف الزجاجیة وبرج التبرید الصناعی

برج التبرید PVC التعبئة

برج التبرید PP التعبئة

برج التبرید صافی دفقة التعبئة

قطع غیار برج التبرید

تصمیم برج التبرید والمحاکاة

الهاتف الخلوی: 00989124780268 (IMO، Telegram، Whats app)

الهاتف  المکتب: 00982166561974 - 00982166129745

الموقع الإلکترونی: www.araco.ir

نظرات (۲)

در مورد وضعیت آب برج خنک کن و اینکه چطور باید از آسیب به مدار کولینگ جلوگیری کرد هم مطلبی دارید؟

نیاز ندارم که کتاب یا مقاله خیلی تخصصی باشه. فقط می خوام یک سری اطلاعات کلی در مورد کنترل آب توی برج پیدا کنم.

متشکرم

پاسخ:
با تشکر از توجه شما
در مورد شرایط و کیفیت آب در برج خنک کننده و تاثیر آن در راندمان و عملکرد مقاله ای داریم که با کلیک بر روی لینک می تونید مطالعه کنید. 
البته همانطور که خودتون گفتید اگر کسی به صورت تخصصی بخواهد در بخش آب کولینگ تاور فعالیت کند، باید زمان زیادی را صرف آموختن و تجربه اندوزی نماید.

من مطالب صفحه اصلیتون رو خوندم. در مورد پکینگ نت اسپلش یا تریکل اسپلش میشه بیشتر توضیح بدید. برای یکی از برج های خنک کن پیشنهاد شده از پکینگ اسپلش آلمانی استفاده کنیم. برای همین می خوام هم حدود قیمت رو بدونم هم ویژگی های این پکینگ رو بپرسم.

ممنون

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه وبلاگ تخصصی کولینگ تاور رو انتخاب کردید
در مورد پکینگ ضد رسوب نت اسپلش ما چند مطلب تخصصی داریم که لینک آنها رو ارسال می کنم
برای استعلام قیمت فیلینگ تریکل اسپلش ضد رسوب از جنس PP لطفا با این شماره تماس بگیرید : 09124780268
لینک مطلب تخصصی Cooling tower net splash fill :

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی و تولید برج خنک کننده صنعتی

فروش و استعلام قیمت برج خنک کننده
فروش پکینگ نت اسپلش NC 20 آلمانی
طراحی برج خنک کن فایبرگلاس کانتر فلو
پروانه و فن فایبرگلاس کولینگ تاور
تولید فن و پره کامپوزیت ایرکولر
دانلود کتاب و استاندارد برج خنک کننده
فروش پکینگ فیلم PVC و PP کولینگ
کاهش مصرف آب برج خنک کن
ساخت و قیمت کولینگ تاور هیبرید
برج خنک کن مدار بسته و کویل گالوانیزه
مشاوره انتخاب برج خنک کننده صنعتی
شماره تماس(قربانعلی بیک) : 09124780268
شماره تماس شرکت : 02166129745

آخرین نظرات